راهنمای خرید آسانسور

راهنمای خرید آسانسور

راهنمای خرید آسانسور تجاری، خانگی

آسانسورها راه حلی رو به افزایش برای بسیاری از املاک تجاری و مسکونی با چندین طبقه هستند و هیچ راه دیگری برای بلند کردن افراد و بسته ها ندارند. آسانسورها طیف وسیعی از اندازه‌ها و مشخصات را پوشش می‌دهند، بنابراین انتخاب آسانسور مناسب برای خانه یا محل کارتان ارزش تحقیقی را دارد که برای یافتن آن لازم است. در حالی که متغیرهای زیادی در انتخاب آسانسور برای ساختمان شما وجود دارد، هفت عامل اساسی وجود دارد که در انتخاب شما باید در نظر بگیرید.

1. محدوده انتخاب

انتخاب آسانسور برای نصب از انتخابی که در دسترس شماست شروع می شود. به طور کلی آسانسورها به دو دسته باربر و نفربر دسته بندی می شوند. البته بسیاری از انواع آسانسور را می توان برای هر دو مورد استفاده قرار داد، اما آسانسورهای باری معمولاً سنگین تر هستند و قدرت را بر نرمی سواری ترجیح می دهند. آسانسورهای مسافری معمولا راحت‌تر هستند و آسانسورهایی که برای افراد دارای معلولیت طراحی شده‌اند می‌توانند ویژگی‌های ایمنی مختلفی مانند کمربند ایمنی و نرده‌ها داشته باشند.

2. هزینه های نصب

هنگامی که محدوده آسانسورهای مورد نظر خود را تعیین کردید، باید هزینه نصب را در نظر بگیرید. این نگرانی کمتری برای آسانسورها نسبت به بسیاری از تاسیسات به روز رسانی ساختمان دارد. شرکت‌های اجرا کننده ی نصب مثل شرکت نوید صعود زنده رود اکثر یا همه مدل‌هایی را که می‌فروشند، هم برای املاک تجاری و هم برای مسکونی ارائه می‌دهند.

هزینه واقعی نصب اغلب بیشتر به ملکی که نصب در آن انجام می شود به جای خود واحد آسانسور مربوط می شود. به عنوان مثال، گاهی اوقات لازم است قبل از اینکه یک واحد خاص به درستی نصب شود، تغییرات جزئی در محل نصب انجام شود. تغییراتی از این نوع ممکن است گران باشد، و فکر کردن در مورد آن قبل از استقرار در آسانسور خاصی کمک می کند.

فکر کردن در مورد اصلاحات ساختاری قبل از انتخاب آسانسور می تواند در هزینه های قابل توجهی در زمان نصب واحد صرفه جویی کند. آسانسورها در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف تولید می‌شوند و دارای طیف گسترده‌ای از ردپاها و الزامات نصب متفاوت هستند.

در حالی که اولین انتخاب شما برای آسانسور ممکن است نیاز به تنظیم ریل راه پله و تقویت چند تکیه گاه ساختاری داشته باشد – که همه آنها باید قبل از تحویل آسانسور پرداخت شوند و انجام شوند – صرفاً انتخاب یک مدل کوچکتر یا سبک تر می تواند شما را از هزینه ها نجات دهد. مشکل تغییرات در کل

3. الزامات نگهداری

الزامات تعمیر و نگهداری هنگام در نظر گرفتن خرید آسانسور

تعمیر و نگهداری یکی از بزرگترین هزینه های مستمر داشتن آسانسور است. هیچ ماشینی برای همیشه کار نمی کند و دیر یا زود باید تعمیر و نگهداری اولیه را انجام دهید تا آسانسور خود را به خوبی راه اندازی کنید. اکثر آسانسورها می توانند چندین سال بدون تعمیر و نگهداری پیچیده تر از بازرسی و روغن کاری سالانه کار کنند. سایر واحدها برنامه نگهداری نسبتاً دقیقی دارند که باید رعایت شود. گاهی اوقات می‌توان این الزام را در یک ملک مسکونی خصوصی نادیده گرفت، اما تقریباً همه دولت‌های محلی بر یک روال تعمیر و نگهداری به‌روز برای آسانسورهای تجاری و واحدهای بار در مکان‌های عمومی اصرار دارند. حتی با تخفیف، هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌تواند افزایش یابد، و قبل از انتخاب نهایی بین واحدهای با کارایی بالا و آسانسورهایی که می‌توانند برای مدتی با حداقل تعمیر و نگهداری کار کنند، باید آنها را در نظر گرفت.

صرف نظر از جزئیات برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور، برنامه ریزی بازدیدهای سرویس تا حد امکان از قبل کمک می کند. بسیاری از فروشندگان آسانسور در زمان خرید قراردادهای تعمیر و نگهداری را ارائه می کنند. اینها اغلب با تخفیف های زیاد ارائه می شوند که به انگیزه فروش کمک می کند و بنابراین خریداران می توانند با ثبت نام زودهنگام به طور بالقوه در هزینه های نگهداری قابل توجهی صرفه جویی کنند.

دریافت مشاوره و استعلام قیمت در محل یا تلفنی (رایگان)

قیمت آسانسور در اصفهان
09133890015

مهندس کریمی

شرکت نوید صعود زنده رود

4. عملکرد مهم است

عملکرد به معنای چیزی متفاوت برای هر آسانسوری است که می توانید نصب کنید. برای آسانسورهای مسافربری، عملکرد معمولاً به معنای یک سواری نرم و ایمن با ورودی های کنترلی ساده و فضای کافی روی سکو برای احساس راحتی سواران است. آسانسورهای باربری تجاری عملکرد را با افزایش قدرت و قابلیت اطمینان در دوره های طولانی استفاده اندازه گیری می کنند. هر معیاری که برای شما مهم است، سعی کنید عملکرد مدل های آسانسوری را که در نظر دارید ارزیابی کنید.

اگر فروشنده‌ای که از آن خرید می‌کنید نمایشگاهی با مدل‌های کارکرد اقلام کاتالوگ دارد، برای امتحان هر کدام که به آن‌ها علاقه دارید، وقت بگذارید. به دلیل تنوع سیستم‌های محرک، قطارهای هیدرولیک، و مشکلات تغذیه برق برای هر آسانسور. ، تجربه سواری می تواند حتی بین واحدهایی که از نظر ظاهری بسیار شبیه هستند متفاوت باشد. در صورت امکان، سعی کنید واحدهای مسافربری را در نمایشگاه نمایندگی سوار کنید یا باری را روی آسانسورهای بار بگذارید تا ببینید که چگونه در شرایط استرس کار می کنند. سعی کنید بار را تا حد امکان به محموله مورد انتظاری که واحد تحت آن کار می کند نزدیک کنید.

5. مسائل ایمنی

هنگام خرید آسانسور، ایمنی اهمیت دارد

ایمنی اولین نکته در مورد آسانسوری است که برای حمل افراد طراحی شده است. جدا از ارزش آشکاری که عملکرد ایمن در آسانسورهای مسکونی نصب شده در خانه دارد، عملکرد ایمن آسانسور تجاری شما به شرکت شما کمک می کند تا از صدمات و مشکلات گران قیمت غرامت کارگران جلوگیری کند. حتی آسانسورهای بار نیز باید به طور مرتب بازرسی و سرویس شوند تا ایمن باشند. یک محموله سرگردان می‌تواند گران باشد، حتی اگر به کسی آسیبی نرسد.

برای اطمینان از ایمن بودن آسانسوری که قصد خرید آن را دارید، قبل از خرید در مورد آن مدل خاص به صورت آنلاین تحقیق کنید. به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید تا بدانید دیگران در مورد تجربیات خود در مورد آسانسور چه می‌گویند و آیا مشکلات شناخته شده‌ای در نحوه عملکرد آن وجود دارد یا خیر. اگر نگرانی‌های مداومی وجود دارد یا اگر در مورد فراخوان‌های متعدد در خط خاصی که به دنبال آن هستید مطلع شدید، ممکن است بهتر باشد مدل دیگری را امتحان کنید. قبل از خرید در مورد فراخوان ها و مسائل ایمنی شناخته شده از فروشنده خود سوال کنید.

6. گارانتی

در حالی که هر آسانسور مناسبی باید تا سالها استفاده منظم دوام بیاورد، داشتن گارانتی برای اقلام بزرگ مانند اینها هرگز ضرری ندارد. معمول است که سازندگان آسانسور برای محصولاتی که می فروشند، ضمانت نسبتاً کوتاه مدت ارائه می دهند، به ویژه برای سازندگان آسانسورهای خانگی. علاوه بر ضمانت کارخانه، بسیاری از نمایندگی ها برای آسانسورهایی که از طریق آنها خریداری می کنید، پوشش بیشتری ارائه می دهند. اغلب، گارانتی تنها در صورتی معتبر است که کار نصب را از طریق همان فروشنده ای که آن را فروخته انجام داده باشید، اما جزئیات را می توان در زمان فروش تنظیم کرد و ممکن است باعث شود شما از دردسرهای زیادی در جاده خلاص شوید.

7. فروشنده مناسب را انتخاب کنید

خرید آسانسور جدید یک تعهد بزرگ است. واحدی که برای نصب انتخاب می کنید می تواند سال ها یا حتی دهه ها در خدمت باشد. مهم است که از مدل های مختلف موجود خرید کنید تا زمانی که مدل مناسبی را پیدا کنید. همانطور که گفته شد، مکان خرید آسانسور تقریباً به اندازه مدلی که انتخاب می کنید مهم است. با داشتن فروشنده مناسب، مسائلی مانند نصب، تعمیر و نگهداری، ضمانت‌های تمدید شده یک چیز کمتری است که باید نگران آن باشید.

دریافت مشاوره و استعلام قیمت در محل یا تلفنی (رایگان)

قیمت آسانسور در اصفهان
09133890015

مهندس کریمی

شرکت نوید صعود زنده رود

دیدگاهتان را بنویسید