اجرا و طراحی آسانسور در استان اصفهان

شما با گوش دادن خیلی چیزها یاد می‌گیرید. مثل مادرم که همیشه می‌گفت ما دو گوش و فقط یک دهان داریم. هفته پیش در کنفرانس تهران که توسط موسسه ساختمان سازی  برگزار شد ما فرصتی برای گوش دادن پیدا کردیم.

اجرا و طراحی آسانسور در استان اصفهان
اجرا و طراحی آسانسور در استان اصفهان

ما متوجه شدیم که مردم وقتی صحبت از آسانسور می‌شود چه فکری به ذهنشان می‌رسد. معمار، مهندس، مدیر پروژه، مالک یا طراح واقعاً چه احساسی نسبت به آسانسور و صنعت آسانسور دارد؟ و به خصوص نظر آنها در مورد آسانسورهای مدولار چیست؟

خب بیایید صریح باشیم، ما نکات مثبت زیادی در مورد تجارت آسانسور نشنیدیم. برخی از افراد در واقع به شوخی گفتند ما منفورترین صنعت در کنفرانس بودیم! عجب جمع بدرد نخوری بود! اما من می‌توانم ببینم چرا؟

اجرا و طراحی آسانسور در استان اصفهان

به بیانی ساده، مردم در صنعت ساخت‌وساز می‌دانند که آسانسور فقط جعبه‌ای است که در داخل جعبه دیگری بالا و پایین می‌رود. شما یک کابین، یک بالابر یا میله پرتاب کننده، در، یک سیستم کنترل و یک وسیله حمل و نقل دارید. خیلی ساده است. اما وقتی نوبت به ساختن تمام قطعات پیچیده پازل می‌رسد تا در یک پروژه با هم کار کنند، این قسمت سخت است و خوشبختانه این تخصص همراه با تجربه و دانش با چندین دهه فعالیت در صنعت آسانسور و ساخت و ساز است.

متأسفانه، اگرچه بسیاری (توسط متخصصان آسانسور) به این باور رسیده‌اند که آسانسورها بخش دشوار معادله‌اند. از طرفی پاسخ ندادن به سؤالات باعث پیچیده‌تر شدن رویه می‌شود و دستورالعملی برای تحریک و بی اعتمادی است. از این رو نظرات منفی در مورد صنعت آسانسور وجود دارد.

به طور کلی، ما نمرات بسیار بالاتری را برای سیستم آسانسور MEM و نوآوری، انعطاف پذیری و پاسخگویی دریافت کردیم. کسانی که با آنها صحبت کردیم متوجه شدند ما با دیگران در تجارت آسانسور متفاوتیم و حتی آسانسورهای مدولار با کیفیت بالا نسبتاً آسان هستند … این یکپارچه سازی پروژه است که پیچیده است و اینجاست که ما فرصتی برای درخشش داریم.


دریافت مشاوره رایگان

قیمت آسانسور در اصفهان

09133890015


 

پس چرا در انتهای کار آسانسور همه چیز اینقدر ابری و تاریک است؟ چرا این همه نفرت؟ دلایل متعددی وجود دارد و باور کنید اغلب مشخص شده و همه آنها یک نقشه شیطانی نیستند (فقط برخی از آنها چنینند)

صنعت آسانسور چگونه شکست می‌خورد

واقعاً شما آسانسور نمی‌خرید. شرکت‌های بزرگ آسانسور خواهان توافق نامه تعمیر و نگهداری هستند. کل فرآیند شما را به انتخابی راهنمایی می‌کند که به یک برنامه تعمیر و نگهداری طولانی مدت گران قیمت نیاز دارد. نوع وسیله حمل و نقلی که به آن هدایت می‌شوید، استفاده از قطعات اختصاصی و توافق نامه تعمیر و نگهداری بخشی از یک بسته عمداً گیج کننده است…عمداً.

در برخی از شرکت‌ها جزئیات تا آخر باقی مانده است. فشار برای قرار دادن جوهر روی کاغذ (امضا قرارداد) است. شما به این باور خواهید رسید که همه چیز به خوبی در دست است، اما بعداً متوجه خواهید شد که اینطور نیست. آسانسور آسان است، اما جزئیات نیز برای موفقیت پروژه مهم هستند.

ماندن در تاریکی به آنها کمک می‌کند. تنها گزینه‌ای که شرکت آسانسور از شما می‌خواهد ماندن در داخل کابین است. برای از بین بردن سؤالات، شرکت آسانسور می‌تواند تحقیرآمیز باشد یا با اصطلاحات تخصصی و مبهم صحبت کند. آن‌ها قدرت دارند و از حفظ آن قدرت خودداری می‌کنند.

درخواست شخص دیگری است. معمار می‌خواهد آسانسور در همان مراحل اولیه انتخاب شود تا بتوان پیگیر آن بود. با این حال، مهندسی زمان می‌برد. این دو نیرو در تقابل با یکدیگر کار می‌کنند. شرکت آسانسور به هیچ وجه در ارتباطات خوب عمل نمی‌کند زیرا باز هم بحث تعمیر و نگهداری مطرح است.

دریافت پاسخ مانند کشیدن دندان است زیرا فروش از پروژه جدا شده است. حقیقت این است که اغلب تیم فروش پس از فروخته شدن آسانسور هیچ سودی بدست نمی‌آورند. تعهد و خدمت در دایره واژگان آنها نیست. در نهایت منتظر تماس تلفنی یا پاسخ به پیام‌هایتان می‌مانید چون شما در اولویت نیستید نتیجه نمی‌دهند.

عدم آگاهی. گردش مالی در صنعت به این معنی است که وسعت دانش مورد نیاز برای رفع پیچیدگی پروژه هرگز ساخته، ذخیره یا فراخوانی نمی‌شود.

MEM چگونه موفق شد!

سیستم آسانسور مادولار تولید آسانسور به روش متفاوت است. هنگامی که با شخصی در مورد آسانسور در MEM صحبت می‌کنید، با مدیر پروژه صحبت می‌کنید. قرار نیست آسانسور شما مانند یک سیب زمینی داغ از اطراف عبور کند. همچنین، از همان ابتدا آسانسور و پروژه شما با هم ترکیب می‌شوند. یعنی یک نفر روی جزئیات کار می‌کند.


دریافت مشاوره رایگان

قیمت آسانسور در اصفهان

09133890015


 

در اینجا نحوه متفاوت بودن و موفقیت ما آمده است:

شما در حال خرید آسانسور هستید! هیچ انگیزه پنهانی برای فروش قرارداد تعمیر و نگهداری بزرگتر وجود ندارد. هر بار ارزیابی صادقانه‌ای دریافت خواهید کرد که چه چیزی برای پروژه خاصی که روی آن کار می‌کنید منطقی‌تر است.

ما به جزئیات اهمیت می‌دهیم و کارها را زودتر حل می‌کنیم. به عنوان مثال، ما می‌خواهیم بدانیم و کمک کنیم تا مشخص کنیم آسانسور چگونه به ساختمان متصل می‌شود و آیا روکش‌های خاصی در داخل یا خارج وجود دارد. ما جزئیات خاص پروژه را می‌خواهیم و به آنها گوش می‌دهیم.

ما یک شریک آگاه می‌خواهیم. توضیح همه چیز و پاسخ صادقانه به سؤالات شما طبیعت دوم ماست. آموزش در مورد آسانسور و آسانسور مدولار کاری است که ما انجام می‌دهیم.

اجرا و طراحی آسانسور در استان اصفهان
اجرا و طراحی آسانسور در استان اصفهان

تیم ما با همکاری کامل (معمار، مهندس، توسعه دهنده، مدیریت پروژه و غیره) کار می‌کند و اطلاعات را بین طرف‌های مختلف هماهنگ می‌کند. بدین ترتیب پروژه به آرامی پیش برود.

عضو تیم فروش مدیر پروژه است. تعداد زیادی شماره تلفن برای تماس یا بخش‌هایی برای پیگیری وجود ندارد. شما یک مخاطب اختصاصی دارید که به تمام سؤالات شما پاسخ می‌دهد. این یک تفاوت است که اهمیت دارد.

ما چندین دهه تجربه داریم، همه چیز را دیده‌ایم، به هر سوالی پاسخ داده‌ایم و هر مشکلی را حل کرده‌ایم. دیگران نمی‌توانند این را بگویند. ما دانش زیادی در مورد آسانسور، ساخت و ساز مدولار و صنعت ساخت و ساز داریم.

زمان پیوستن به انقلاب آسانسور است


دریافت مشاوره رایگان

قیمت آسانسور در اصفهان

09133890015


 

دیدگاهتان را بنویسید